lördag 21 augusti 2010

Full i bus

Jag får kämpa lite extra nu när jag vill leka...


Jag delar ju numera husse och mattes uppmärksamhet och tid med Sessan

Måste säga att det är lite jobbigt m min bantning. Är hungrig hela tiden. Som tur är så har mitt nya foder gett bra reslutat, så snart får jag ett nytt och då kanske lite mer. Har under denna period fått ett nytt favorit godis ;) Gurka och morötter!!!
Matte tycker det låter gott när jag äter - det knaprar så gott säger hon

Nu är det dags för mig att krypa till kojs - ny dag och ny mat ranson imorgon :)

Tasstass

1 kommentar:

Lasse sa...

Voff !

Kul att dieten gett resultat...

Men nu måste visst jag också banta...väger 8 kg och har numer väldigt bra aptit =( Så jag vet hur du har det med att vara hungrig hela tiden...

Nu ska vi visst ut på sista nattpinket...så matte får sova i sin nya bäddmadrass...och jag med ;-)
Tass, Lasse