lördag 6 februari 2010

En helt vanlig lördag

Vaknade vid 8 och hoppade upp till husse och matte för den dagliga morgonmys stunden


Efter ett tag blev det dags för en annan morgon rutin... Snabb promenaden med efter följande frukost! Matte och jag tog sedan en längre promenad, medans husse startade upp med hustaks skottning som va det som stod på hans schema. Matte och jag skötte något som kallas för mark service ;)
Jag har även busat i snön och då vet ni ju vad som brukar ske efter det... Precis, vila lite ;)
Måste ju vara pigg och alert nu när Melodifestivalen startar upp med första deltävlingen i Ö-vik!
Undra just vem jag ska heja på?
Ska vila med Timrå - Rögle matchen i bakgrunden och här vet jag vem jag vill ska vinna! Timrå såklart ;)
Tass tass

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Rufus!
Jag tittar in nästan varje dag och tycker det är så roligt att se när du har varit i farten.
Du ser verkligt cool ut med dina fräcka öron. Både din mormor och mormoster tycker det är kul att du är så duktig och håller dig frisk.
Hör av dig nästa gång du hänger med matte ner till Stockholm.
Kram
Edna - urmatte

Doris sa...

Men snälla Rufus, du måste väl hålla på mitt hemmalag Rögle, ängelholmslaget. Men vi var artiga och lät er få två av poängen trots att vi verkligen behövt dem.
Har just kommit hem från söndagsmorgonens långpromenad
ha det bra
din susiga syster Doris