måndag 24 augusti 2009

Hej!


Matte har varit lite dålig på att knäppa kort nu ett tag, så jag går inte kunnat skriva något :-( Men nu på morgon promenaden så va hon tillbaka till sitt vanliga jag... Sedan sist så har det nog inte hänt så mycket. Jag går börjat vara ensam några timmar på dagarna och det går riktigt bra. Sover mest hela tiden. Och sen när någon kommer hem så leker jag plåster... Vill ju vara säker på att dom inte glömt bort mig. Jag har även fått svar på mina cell prover som min veterinär Ulrik tog och dom var bra. Men jag har väldigt mycket bakterier där nere, så jag fick ytterligare 10 dagar med penicillin... Åter besök den 7 sept. Nu ska jag mysa i solen. Man vet ju inte hur länge den är här... Till sist en hälsning till min valpis ledare - Krya på dig!

1 kommentar:

Anne sa...

Stackare som måste äta penicillin igen...hoppas nu dessa bakterier försvinner för gott nu!!!

Krya på dig, Rufus!

/ Lasse & Co