torsdag 30 augusti 2012

Min fröken

Äntligen har rutinerna kommit tillbaka efter semestern... Husse har börjat jobba och Tova (min busiga syster) har börjat på dagis.
Matte är hemma med den nya medlemmen Saga, och vi har börjat gå riktiga lång promenader på morgnarna efter vi lämnat Tova på dagis.

Idag var Fröken med (Tollar kompisen) och hon är ju så fin <3

Jag gjorde, enl matte, konstiga rörelsen emot henne ;) vilket inte uppskattades riktig - förstår inte varför (tihii)




När vi kom hem var jag så trött att jag hoppade upp på Tovas säng och sov. Ngt jag aldrig brukar göra.

I övrigt flyter livet på bra... Saga är en underlig liten sak som skriker och skräpar ner på golvet så jag måste städa ;)
Husse och matte säger att jag inte ska göra det, men även då slår jag lilla döv örat till...

Ha're gott eller tasstass som jag brukar avsluta med

Inga kommentarer: