tisdag 19 juni 2012

Picknick med husse och sessan

Igår var vi på picknick - riktigt mysigt! Jag fick ju bada :))



Jag sprang direkt ner i vattnet... Så skönt att svalka tassarna.

Snart ska jag visst få sällskap på dagarna! Hela flocken ska vara hemma... I hela 12 veckor sägs det :)
Vi ska även utöka flocken - något som jag kanske inte är så förtjust i... Det innebär visst att det ska komma en till som ska skrika, jaga mig och ta lite av "min" tid ;(

Men jag tror faktiskt att det kommer bli riktigt bra denna gång - jag har ju tränat på Sessan :))

Nu ska jag sova... God natt (tasstass)




1 kommentar:

Anonym sa...

Åh min käre bror.Vilken lyx med en stor flock. Många som kan ge dig godis och så. Jag har ju bara matte, men det går ganska bra det också. Fast oj vad det regnar numera. Det betyder att det inte blir några långpromenader i skogen för matte är rädd att det ska börja åska och då vill hon inte vara ute. Men jag har ju din nya fina rastgården att springa i. Bilar som lånter fel i mitt tycke jagar jag - jättekul är det.
Lycka till med den nya flockmedlemmen, hon eller han kommer snart att bli stor och sluta skrika - och då blir det ju en till som kan ge dig tid och ta ut dig å promenad.
tasselitass

Doris Day