onsdag 21 december 2011

Jag har fått julkort!

Ja det är sant! Av min "syster" Russlan!


Så typiskt att husse och matte öppnar min post, men ifs stod det Flocken Isaksson ;)

Hon är en underbar liten krabat den där Russlan, och självklart även hennes matte. Jag tror hon får lite hjälp av henne
Chocken/glädjen av paketet som jag fick när jag fyllde år började lägga sig, och då kom detta.

Jag är glad och stolt även syrran
Och jag hoppas verkligen att vi kam träffas ngn gång o tok busa!!!

God jul på er alla - tasstass

1 kommentar:

Russlan sa...

Åh lilla sötbrorsan! Vilken tur att julkortet kom fram:) Matte sa att mina vänner kanske skulle bli glada över en hälsning, så jag hade fullt sjå med att pyssla ihop något fint.
Matte fick lägga dom på lådan, för jag nådde inte upp;(

Hoppas du haft en bra jul. Jag har knappt haft tid att blogga eller läsa andras bloggar för det har varit massa människogäster och så har det blååååst här också...

Klart vi måste busa, nångång ska vi väl få till det även om vi bor långt ifrån varandra.
Tassilitass från Russlan!:)