söndag 18 september 2011

Mys filt

I veckan har jag varit herre i huset. Matte har varit borta och jag har sett efter husse och Sessan.
Det var ngt med jobbet som matte var borta på. När hon kom hem så fick jag en super mysig filt... Eller egentligen var det matte som fått den i födelsedagspresent av sina arbetskompisar, men jag tyckte den var så mysig så jag valde att norpa den

Inte nog med att hon var borta i veckan. Hon valde även att åka ifrån mig i helgen! Och då tog hon med Sessan. Det var mattes bror Magnus som fyllde år och dom åkte till Stockholm för att fira. Eftersom lille Axel är allergisk så fick jag och husse vara hemma. När jag inte legat nere och väntat på att dom ska komma hem, så har vi varit ute och fixat på gården och även städat förråd mm. När dom kom hem igen så blev jag super glad - Kostade även på mig att pussa Sessan. Tillhör inte vanligheten, men jag har nog saknat hennes jagade lite. Gick om jag ska vara ärlig över väldigt fort ;-)

Nu sover hon dock så jag får ligga och njuta av att flocken är samlad!

1 kommentar:

Anonym sa...

Så duktig du är. Jag tycker du ska behålla mysfilten, det är du verkligen värd efter allt jobb du haft.'Tasstass
Doris