onsdag 29 september 2010

Hon luktar gott...

Hon har mer än bara fötter lilla Sessan...

Den här sidan av henne luktar mycket bättre :-) Behövs nog inte tvättas så mycket, men ibland blir det en "blöt puss" - Smakar bra!
Solen har valt att skina några dagar där vi bor och det är riktigt skönt att ligga och njuta

Får man då också ha ett ben så är lycka gjord!

Dieten är slut och jag har börjat med "vanligt" foder igen. 7,4 är min nuvarande vikt och där ska vi ligga -Skönt att det är över, jag var ju hungrig hela tiden

Nu ska jag gnaga vidare - Tass tass

2 kommentarer:

Anonym sa...

du är en perfakt barnvakt,käre bror.
Själv har jag fått pröva på att spåra, eett kortare spår i några grannträdgårdar, lagt med riktigt blod /nej, inte mattes/. Jag skötte mig bra och har talang sa Christina som fixade det hela.
Hoppas på mera.
Var rädd om sessan.
tasselitasstass
Doris Day

Anonym sa...

Underbar bild på dig och Sessan. Bra att hon får träna på dig innan hon ska börja pussa grodor!
Kram till er alla från
Urmatten